DAS Mizil EXAMEN DE PROMOVARE ÎN CLASĂ
| 26.11.2025 - 31.12.2025 |

În conformitate cu prevederile art. VII, alin. 39, din OUG nr. 121/2023 pentru modificarea și completarea OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ MIZIL organizează EXAMEN DE PROMOVARE ÎN CLASĂ Denumire funcție: funcția publică de execuție de inspector, 1 post Clasă: I Grad profesional: ASISTENT Compartiment DAS: Compartiment Servicii Sociale Evaluare Inițială, Prevenire, Monitorizare familii cu copii aflați în situație de risc Durată de muncă: durată normală, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, perioadă nedeterminată Condiții de participare: - Dobândirea, ulterior intrării în corpul funcționarilor publici, a unei diplome de studii de nivel superior, în specialitatea în care își desfășoară activitatea sau într-un domeniu considerat util pentru desfășurarea activității de către conducătorul autorității sau instituției publice; - Inexistența unei sancțiuni disciplinare neradiate în condițiile Codului administrativ. Data, ora și locul desfășurării probei scrise: 11.12.2025, ora 10.00, sediul Direcției de Asistență Socială Mizil din str. Blajului, nr. 5A, Mizil Perioada de înscriere la examen: 26.11.2025 – 02.12.2025 Înscrierea la examen se face prin depunerea dosarului la sediul DAS Mizil, din Mizil, str. Blajului, nr. 5A. Persoană de contact: secretar comisie de concurs, director executiv Toader Elena Daniela Date de contact: Telefon/fax: 0244/250020, e-mail – asistsociala@primaria-mizil.ro, Mizil, str. Blajului, nr. 5A Documente necesare înscrierii la examenul de promovare în clasă: - cerere de înscriere la examenul de promovare în clasă; - diplomă de studii de nivel superior în specialitatea în care îşi desfăşoară activitatea sau într-un domeniu considerat util pentru desfăşurarea activităţii de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice; - adeverinţa eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării situaţiei disciplinare a funcţionarului public, în care se menţionează expres dacă acestuia i-a fost aplicată o sancţiune disciplinară, care să nu fi fost radiată, în condiţiile legii. Bibliografie și tematică: 1. Constituția României Tematică: Titlul II – Drepturile, libertățile și îndatoririle fundamentale 2. O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul Administrativ – Partea VI (Titlul I și III, Capitol I, III și IV); 3. O.G. nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, cu modificările și completările ulterioare; Tematică: Capitolul I – Principii și definiții 4. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, cu modificările și completările ulterioare; 5. Legea nr. 292/2011 – legea asistenței sociale, cu modificările și completările ulterioare; Tematică: Capitolul I – Dispoziții generale Capitolul II – Sistemul de beneficii de asistență socială Capitolul III – Sistemul de servicii sociale Capitolul IV – Măsuri integrate de asistență socială 6. Legea nr. 272/2002 privind protecția și promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările și completările ulterioare; 7. Hotărârea Guvernului nr. 691/2015 pentru aprobarea Procedurii de monitorizare a modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate şi a serviciilor de care aceştia pot beneficia, precum şi pentru aprobarea Metodologiei de lucru privind colaborarea dintre direcţiile generale de asistenţă socială şi protecţia copilului şi serviciile publice de asistenţă socială şi a modelului standard al documentelor elaborate de către acestea, cu modificările și completările ulterioare; 8. Ordin nr. 1.140/2025 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor bugetare. DIRECTOR EXECUTIV, Elena Daniela Toader
