Anunt public
23.05.2025 - 03.06.2025 |

Având în vedere prevederile art.7 din Legea nr.52/2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică, republicată, termenul de depunere, în scris, a propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la REGULAMENTUL cu privire la procedura privind punerea în aplicare a Hotărâriloe de consiliu privind desfiintarea garajelor, este de 10 zile calendaristice, calculate de la data publicării prezentului anunţ. Propunerile, sugestiile sau opiniile se primesc prin e-mail, la adresa primaria@primaria-mizil.ro, precum şi la sediul Primăriei Orașului Mizil – registratură. Potrivit art.7 alin.(6) din Legea nr.52/2003, republicată, „persoanele sau organizaţiile interesate care transmit în scris propuneri, sugestii sau opinii cu privire la proiectele de acte normative supuse dezbaterii publice vor specifica articolul sau articolele din proiectele de acte normative la care se referă, menţionând data trimiterii şi datele de contact ale expeditorului”.