• platforma interactiva servicii publice asista v1.4.7

FORMULARE SI DOCUMENTE UTILE

AGRICOL - 1. ADEVERINTA DE ROL PENTRU ELIBERARE CARTE DE IDENTITATE
In functie de tipul de adeverinta solicitat, cetatenii vor prezenta urmatoarele documente
FormularObservatii
1. Cereremodel Primarie
2. Copie act de identitate solicitant
3. Copie certificat de casatoriedaca este cazul
4. Copie hotarare de divortdaca este cazul
5. Copie certificat de nasterein cazul minorilor
AGRICOL - 2. ADEVERINTA DE ROL PENTRU DEZBATEREA MASEI SUCCESORALE
In functie de tipul de adeverinta solicitat, cetatenii vor prezenta urmatoarele documente
FormularObservatii
1. Cereremodel Primarie
2. Copie act identitate solicitant
3. Copie documente de proprietate
4. Copie certificat de deces
AGRICOL - 3. ADEVERINTA DE ROL PENTRU DESCHIDERE DEPOZITIE NOUA DE ROL
In functie de tipul de adeverinta solicitat, cetatenii vor prezenta urmatoarele documente
FormularObservatii
1. Cereremodel Primarie
2. Copie act de identitate solicitant
3. Copie act proprietate care se solicita a fi inscris in R.A.contract de vanzare-cumparare, Certificat de mostenitor, Act de partaj voluntar
AGRICOL - 4. ADEVERINTA DE ROL GENERALA
In functie de tipul de adeverinta solicitat, cetatenii vor prezenta urmatoarele documente
FormularObservatii
1. Cereremodel Primarie
2. Copie act de identitate proprietar
3. Copie act de proprietate
AGRICOL - 5. ADEVERINTA DE ROL DE VENIT
In functie de tipul de adeverinta solicitat, cetatenii vor prezenta urmatoarele documente
FormularObservatii
1. Cereremodel Primarie
2. Copie act de identitate solicitant
3. Copie document de proprietatedin care rezultä proprietarul imobilului (casa, teren, etc)
AGRICOL - 6. ADEVERINTA DE ROL PENTRU CADASTRU / INTABULARE
In functie de tipul de adeverinta solicitat, cetatenii vor prezenta urmatoarele documente
FormularObservatii
1. Cereremodel Primarie
2. Copie act de identitate proprietar
3. Copie document de proprietatedin care rezultä proprietarul imobilului (casa, teren, etc)
4. Schita cadastrala (PAD)
5. Autorizatie de construiredupa caz
AGRICOL - 7. ADEVERINTA DE ROL PENTRU INSTRAINARE IMOBIL
In functie de tipul de adeverinta solicitat, cetatenii vor prezenta urmatoarele documente
FormularObservatii
1. Cereremodel Primarie
2. Copie act identitate solicitant
3. Extras Carte Funciara pentru informarenu mai veche de 3 luni
4. Intabulare + Incheiere intabulare
ASISTENTA SOCIALA - ACTE NECESARE INREGISTRARII CASATORIEI
Căsătoria se încheie de către ofiţerul de stare civilă la sediul serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor, al primăriei în a cărei rază de competenţă teritorială îşi are domiciliul ori reşedinţa unul dintre viitorii soţi sau, după caz, la un sediu destinat acestui scop, stabilit de primarul unităţii administrativ-teritoriale respective. Căsătoria se poate încheia în afara sediului serviciului public comunitar local de evidenţă a persoanelor sau, după caz, al primăriei competente, cu aprobarea primarului. Căsătoria poate fi încheiată la serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor sau, după caz, la o altă primărie decât cea în a cărei rază teritorială domiciliază sau îşi au reşedinţa viitorii soţi, cu aprobarea primarului unităţii administrativ-teritoriale unde se încheie căsătoria.   Dosarul actului de căsătorie cuprinde, după caz, următoarele documente
FormularObservatii
DECLARATIE CASATORIEse face personal de către viitorii soţi, în scris, la serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor sau, după caz, la primăria competentă, misiunea diplomatică ori oficiul consular unde urmează a se încheia căsătoria.
02. Documentul cu care se face dovada identităţiiîn original şi în copie
03. Certificatul de naştereîn original şi în copie
04. Certificatul medical privind starea sănătăţii, întocmit pe formular-tip si trebuie să cuprindă menţiunea expresă că persoana se poate sau nu se poate căsători. Certificatele medicale emise de instituţii medicale în străinătate pentru uzul misiunilor diplomatice şi oficiilor consulare ale României trebuie să conţină toate rubricile şi să fie însoţite de traducerea în limba română legalizată, cu apostilă sau supralegalizare, după cazîn original , trebuie să poarte numărul de înregistrare, data certă, sigiliul/ştampila unităţii sanitare, semnătura şi parafa medicului. Sunt valabile 14 zile de la data emiterii
05. Autorizarea instanţei de tutelă în a cărei circumscripţie îşi are domiciliul cel care cere încuviinţarea pentru încheierea căsătoriei, în cazul existenţei unor impedimente rezultate din condiţiile de rudenie firească sau adopţie, în condiţiile prevăzute de legeîn original
06. Avizul medical, dovada încuviinţării părinţilor ori, după caz, a tutorelui şi autorizarea instanţei de tutelă în a cărei circumscripţie minorul îşi are domiciliul pentru încheierea căsătoriei, în cazul existenţei unor impedimente legate de vârsta matrimonialăîn original
07. Declaraţie din care să rezulte că cei 2 soţi nu cunosc niciun motiv de natură legală care să împiedice încheierea căsătorieise face personal de către viitorii soţi, în scris
08. Documente, traduse şi legalizate ori certificate de ofiţerul de stare civilă, din care să rezulte desfacerea sau încetarea căsătoriei anterioare, dacă este cazul: certificatul de despărţenie sau de divorţ, certificatul de naştere sau de căsătorie, cu menţiunea de desfacere a căsătoriei; sentinţa de divorţ rămasă definitivă şi irevocabilă, certificatul de deces al fostului soţîn original şi în copie
CERERE OFICIERE CASATORIE IN AFARA SEDIULUI PRIMARIEI
CERERE INCHEIERE INAINTE SAU DUPA 10 ZILE
CENTRALIZATOR ACTE NECESARE CASATORIEI
ASISTENTA SOCIALA - ACTE NECESARE SCHIMBARE NUME PE CALE ADMINISTRATIVA
Cererea de schimbare a numelui se depune la S.P.C.L.E.P. sau, după caz, la primăria unităţii administrativ-teritoriale de la domiciliul solicitantului, în nume propriu ori prin împuternicit cu procură specială, sau prin împuternicire avocaţială;
FormularObservatii
CENTRALIZATOR ACTE SCHIMBARE NUME PE CALE ADMINISTRATIVAse face personal de solicitant,, în scris
02. Certificatele de stare civilã ale persoanei care solicita schimbarea numeluiîn original şi în copie
03. Un exemplar al Monitorului Oficial al României, Partea a III-a, în care a fost publicat extrasul din cererea de schimbare a numelui, exemplar de la publicarea cãruia sa nu fi trecut mai mult de un an
04. Consimţãmântul celuilalt soţ, în cazul schimbãrii numelui de familie comun purtat în timpul cãsãtorieiîn original
05. Autorizarea instanţei de tutelă în lipsa consimţământului prevăzut la punctul 4 de mai sus
06. Declaraţia celuilalt părinte, din care să rezulte că este de acord cu schimbarea numelui de familie al minoruluiîn original
07. Cazierul judiciar al solicitantuluiîn original
08. Cazierul fiscal al solicitantuluiîn original
09. Orice alte acte pe care solicitantul le considera necesare pentru motivarea cererii sale
CENTRALIZATOR ACTE SCHIMBARE NUME PE CALE ADMINISTRATIVA
ASISTENTA SOCIALA - ÎNREGISTRAREA NOU-NĂSCUTULUI - PENTRU PERSOANELE NECĂSĂTORITE
Termenul pentru declararea şi înregistrarea naşterii copilului este de: a) 15 zile de la data naşterii, pentru copilul născut viu şi aflat în viaţă; b) 3 zile de la data naşterii, pentru copilul născut mort; c) 24 de ore de la data decesului, pentru copilul născut viu care a decedat înlăuntrul termenului de 15 zile. În caz contrar, se sancţionează cu avertisment până la împlinirea termenului de un an, după care naşterea poate fi înregistrată decât prin sentinţă judecătorească şi se sancţionează cu amendă de 50 lei în conformitate cu art. 62 (b) din Legea 119/1996 cu privire la actele de stare civilă.
FormularObservatii
01. Certificatul medical constatator al nou - născutului
02. Actele de identitate (B.I., C.I., C.I.P.) ale părinţilor, valabileCetăţenii străini prezintă paşaportul valabil
03. Certificatul de căsătorieîn original şi în copie
04. Sentinţa de divorţ legalizată, timbrată, semnată, cu menţiunea definitivă şi irevocabilă, pentru mamele care au mai fost căsătorite
Obs: Prezenţa părinţilor este obligatorie!
ASISTENTA SOCIALA - ÎNREGISTRAREA NOU-NĂSCUTULUI - PENTRU PERSOANELE CĂSĂTORITE
Termenul pentru declararea şi înregistrarea naşterii copilului este de: a) 15 zile de la data naşterii, pentru copilul născut viu şi aflat în viaţă; b) 3 zile de la data naşterii, pentru copilul născut mort; c) 24 de ore de la data decesului, pentru copilul născut viu care a decedat înlăuntrul termenului de 15 zile. În caz contrar, se sancţionează cu avertisment până la împlinirea termenului de un an, după care naşterea poate fi înregistrată decât prin sentinţă judecătorească şi se sancţionează cu amendă de 50 lei în conformitate cu art. 62 (b) din Legea 119/1996 cu privire la actele de stare civilă.
FormularObservatii
01. Certificatul medical constatator al nou - născutului
02. Actele de identitate (B.I., C.I., C.I.P.) ale părinţilor, valabileCetăţenii străini prezintă paşaportul valabil
03. Certificatul de căsătorieîn original şi în copie
Obs: În cazul în care naşterea nu este declarată de către unul dintre părinţi, este necesar actul de identitate al declarantului!
Obs: În cazul în care părinţii au nume de familie diferit, prezenţa lor este obligatorie.
ASISTENTA SOCIALA - ÎNREGISTRAREA TARDIVĂ A NAŞTERII
Înregistrarea tardivă a naşterii se sancţionează cu Amendă în valoare de 50 lei, în conformitate cu Dispoziţiile art. 62 (b) din legea nr. 119/1996 cu privire la Actele de stare civilă
FormularObservatii
Actele de identitate (B.I., C.I., C.I.P.) ale părinţilor, valabile
Certificatele de naştere părinţilorîn original
Certificatul de căsătorieîn original
Sentinţa judecătorească cu menţiunea definitivă şi irevocabilă
URBANISM - 1. ELIBERARE ADEVERINTA SPATIU DE LOCUIT / ADEVERINTA DE ROL AGRICOL
FormularObservatii
Carte de identitate solicitantcopie
Cerere eliberare adeverinta spatiu de locuit / adeverinta de ROL agricolse descarca, completeaza si semneaza de catre solicitant
URBANISM - 2. ACORD BRANȘAMENT
FormularObservatii
Cerere eliberare acord pentru executarea de lucrări de bransamente si racorduri pe domeniul public la infrastructura tehnico-edilitară
Cererea pentru eliberarea autorizaţiei privind lucrările de racorduri şi branşamente la reţelele publice
3. Fișa de soluție întocmită de furnizorii/operatorii rețelelor tehnico-edilitareva conține, următoarele informații: • Lungimea branșamentului subteran • Structura rutieră a terenului afectat (strada - asfalt/ beton/ macadam, trotuar -pavele/asfalt, etc) • Suprafața aferentă lucrării defalcată pe fiecare structură rutiera
4. Act de proprietate (teren și construcție)copie
5. Aviz Poliția Urlațidaca este cazul, in copie
6. Documentație cadastrală (plan de încadrare in zonă, plan de situație, extras de carte funciară)copie
7. Contract execuție lucrări aducere teren la forma initialăîncheiat cu o firmă autorizată conform legii să execute astfel de lucrări – original si copie
8. Taxa/ racord13 lei